WEBMAN
Scroll Down

Προετοιμάστε την επιχείρησή σας για τα Χριστούγεννα

5 βήματα για επιτυχημένη προβολή τις γιορτές

  • 19 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022
  • -

Τα Χριστούγεννα είναι εκείνη η εποχή του χρόνου που όλοι κατακλύζονται από τον αέρα των γιορτών και σπεύδουν να πάνε διακοπές ή να κάνουν αγορές, είτε για τον εαυτό τους, είτε για να ευχαριστήσουν συγγενικά ή φιλικά τους πρόσωπα. Οι βιτρίνες στα καταστήματα αλλά και τα σπίτια γεμίζουν χριστουγεννιάτικα στολίδια, φωτάκια, γιρλάντες και εορταστικές μουσικές. Αυτή η περίοδος είναι σημαντική για όλες τις επιχειρήσεις, είτε μικρές, είτε μεγάλες για αύξηση των πωλήσεών τους και γι' αυτό επενδύουν στο εορταστικό μάρκετινγκ. Επομένως, είναι βασικό να προετοιμαστείτε με κάποιο πλάνο για την επιχείρησή σας πολύ πριν ξεκινήσει η περίοδος των εορτών.

Για να δούμε όμως τι χρειάζεται να κάνετε για να έχετε μία επιτυχημένη προβολή της επιχείρησής σας τις γιορτές.

1. Θα πρέπει να επικεντρωθείτε στη συγκεκριμένη εποχή του χρόνου, δηλαδή τα Χριστούγεννα, και να σκεφτείτε τις ανάγκες των πελατών σας με βάση την ηλικία και το φύλο τους. Επίσης, θα πρέπει να σκεφτείτε ποια προϊόντα ή υπηρεσίες που παρέχετε ταιριάζουν περισσότερο σε αυτή την περίοδο ούτως ώστε να τα προωθήσετε με μεγαλύτερη επιτυχία.
Έχοντας ως βάση αυτά μπορείτε να ξεκινήσετε τις καμπάνιες σας.

- Tip 1: Ένας τρόπος να προωθήσετε την επιχείρησή σας χωρίς να κουράζετε τους πελάτες σας και τους εν δυνάμει πελάτες σας με την πιο δημοφιλή προσφορά σας, είναι να δοκιμάσετε να προωθήσετε κάποιο νέο προϊόν ή υπηρεσία σας ή να εμφανίσετε κάποιο παλιότερο το οποίο να είναι λιγότερο δημοφιλές στην αγορά.

- Tip 2: Κάποια άλλη επιλογή είναι να προσαρμόσετε τα προϊόντα τα οποία έχετε στο εορταστικό κλίμα, όπως το να τα στέλνετε σε εορταστικές συσκευασίες ή να αλλάξετε τα ίδια τα προϊόντα ούτως ώστε να προσελκύσετε περισσότερο κόσμο.

2. Θα πρέπει να φτιάξετε ένα πλάνο για τις καμπάνιες σας. Το να διατηρείτε ένα πρόγραμμα είναι κάτι πολύ σημαντικό. Συγχρονίστε τα social media που διαθέτετε σαν επιχείρηση με μια συγκεκριμένη εορταστική καμπάνια ώστε να επεκτείνετε την εμβέλεια σας και να προσελκύσετε περισσότερο κόσμο. Θα πρέπει να επιλέξετε πόσες φορές θέλετε να επικοινωνήσετε μέσω της καμπάνιας με τους πελάτες σας και να ορίσετε αρχικά την ημερομηνία που σκοπεύετε να δημιουργήσετε και να προγραμματίσετε το περιεχόμενο της καμπάνιας, αλλά και την ημερομηνία που θα τη δημοσιεύσετε.
Όσο νωρίτερα φτιάξετε το πλάνο της καμπάνιας σας τόσο το καλύτερο για την επιχείρησή σας, καθώς θα προλάβετε και θα επιλύσετε προβλήματα τα οποία ενδεχομένως να προκύψουν.

3. Κάτι που θα σας βοηθήσει στην προβολή της επιχείρησής σας είναι να κάνετε ένα ξεκαθάρισμα στις λίστες των emails σας, καθώς δεν αλληλοεπιδρούν όλοι οι παραλήπτες με τα newsletters που στέλνετε. Θα πρέπει να διαγράψετε από τις λίστες των emails σας τους παραλήπτες που δεν ανταποκρίνονται ενεργά ή αυτούς που δεν έχουν ανοίξει καν τα e-mails της επιχείρησης σας σε χρονικό διάστημα ενός έτους ή και λιγότερο. Αυτή είναι μία κίνηση η οποία σας προστατεύει ώστε να μην σας βάλουν σε λίστες spam, καθώς την περίοδο των εορτών τα mailboxes όλων των χρηστών βομβαρδίζονται από διαφημιστικά e-mails και είναι λογικό να θεωρήσουν και το δικό σας μήνυμα ανεπιθύμητο αντί να πατήσουν κατάργηση εγγραφής.

- Tip: Η προσοχή σας θα πρέπει να επικεντρώνεται σε αυτούς τους παραλήπτες που εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας και να μην σπαταλάτε τον χρόνο σας με όσους έχουν διαγραφεί.

4. Θα πρέπει να διαχειρίζεστε σωστά το περιεχόμενο που δημιουργείτε και να στοχεύετε στο συναίσθημα των πελατών. Το μυστικό είναι να σκέφτεστε σαν πελάτης της ίδιας της επιχείρησής σας και να εμπλουτίζετε το περιεχόμενο που δημοσιεύετε με εντυπωσιακές εικόνες, αποσπάσματα σχετικά με τα Χριστούγεννα, αλλά και άρθρα τα οποία να σχετίζονται με τη συγκεκριμένη εορταστική περίοδο.

- Tip 1: Τα βίντεο, οι Χριστουγεννιάτικες εικόνες, οι εορταστικές συνταγές και γενικά όλο το οπτικοακουστικό υλικό που έχει σχέση με τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά προσελκύει περισσότερο κόσμο.

- Tip 2: Μην ξεχνάτε ότι όσον αφορά το facebook ευνοεί τις αναρτήσεις που προσελκύουν την αφοσίωση των χρηστών.

5. Θα πρέπει να δημιουργήσετε κουμπιά ενεργειών που να παροτρύνουν τους χρήστες να πατήσουν ώστε να μεταφερθούν είτε στην ιστοσελίδα της επιχείρησής σας, είτε σε μία κράτηση, είτε σε κάποιο κουπόνι. Αυτό διευκολύνει πολύ τους πελάτες και τους εν δυνάμει πελάτες σας, καθώς μπορούν να δουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχετε άμεσα και να προβούν σε κάποια αγορά.

Να θυμάστε ότι πρέπει να είστε αληθινοί και συνεπείς όσον αφορά τις ενέργειες για την προβολή της επιχείρησής σας και να επιμείνετε σε όποια διαφημιστική καμπάνια ταιριάζει σε εσάς. Έτσι, θα έχετε σίγουρα τα επιθυμητά αποτελέσματα.

ΠΙΣΩ
W