WEBMAN
Scroll Down

Google Ads - Πώς να διαφημίσεις την επιχείρησή σου στη Google

Κάνε το καλύτερο για τη διαδικτυακή σου επιχείρηση

  • 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
  • -

Το marketing έχει αλλάξει πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια και οι διαφημίσεις της Google είναι ένας σημαντικός παράγοντας αυτής της αλλαγής. Μία διαφήμιση στη Google μπορεί να εκτοξεύσει την επιχείρησή σου, εάν βέβαια υλοποιηθεί σωστά.

Τα Google Ads (Google Adwords) είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους πληρωμένης διαφήμισης και επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν εν δυνάμει πελάτες από οπουδήποτε, αρκεί να χρησιμοποιούν τη Google για πληροφόρηση, για αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Τα Google Ads έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας ή του e-shop σου κατευθύνοντας στην επιχείρησή σου χρήστες οι οποίοι ζητούν ακριβώς αυτό που εσύ παρέχεις. Εάν λοιπόν μέχρι τώρα, δεν έχεις φτιάξει ένα λογαριασμό στη Google ή δεν έχεις χρησιμοποιήσει τα Google Ads θα πρέπει να σκεφτείς σοβαρά το ενδεχόμενο να εκμεταλλευτείς αυτό το πλεονέκτημα που σου δίνει η συγκεκριμένη πλατφόρμα.

 

Όμως, τι είναι στην ουσία τα google ads;

Κάθε φορά που βλέπεις μία διαφήμιση η οποία καταλήγει στην ιστοσελίδα ή στο e-shop κάποιας επιχείρησης ως πρώτο ή δεύτερο ή τρίτο αποτέλεσμα στη μηχανή αναζήτησης μετά την πληκτρολόγηση μιας λέξης-κλειδί, αυτό δεν είναι μόνο αποτέλεσμα καλού SEO. Η επιχείρηση που βλέπεις έχει πιθανότατα επενδύσει σε κάποια διαφημιστική καμπάνια στη Google. Μέσω των Google Ads μπορείς να βελτιώσεις κατά πολύ την επιχείρησή σου πληρώνοντας για συγκεκριμένες ενέργειες όπως είναι τα κλικ. Ή αλλιώς, όπως ονομάζεται, pay per click καμπάνια (PPC).

 

Πώς λειτουργούν τα google ads;

• Όταν αποφασίσεις να κάνεις μία διαφήμιση στη Google, το πρώτο που θα πρέπει να κάνεις είναι να καθορίσεις ποιος είναι ο στόχος σου.

1. Στοχεύεις να καθοδηγήσεις τους χρήστες στην ιστοσελίδα ή στο e-shop σου;

2. Θες να έχεις περισσότερους επισκέπτες;

3. Θες να μεγαλώσεις το πελατολόγιό σου;

• Επίσης, θα πρέπει να επιλέξεις εάν η διαφήμισή σου θα απευθύνεται σε παγκόσμιο επίπεδο ή σε συγκεκριμένες περιοχές.

• Επιπλέον, θα πρέπει να βρεις εικόνες και μία μικρή περιγραφή με τα οποία να δείχνεις και να εξηγείς για ποιο λόγο ξεχωρίζει η επιχείρησή σου σε σχέση με άλλες του ίδιου κλάδου. Η Google θα χρησιμοποιήσει αυτά τα δεδομένα για να σε βοηθήσει να δημιουργήσεις τη διαφήμισή σου.

• Tέλος, θα πρέπει να καθορίσεις το χρηματικό ποσό που θέλεις να δώσεις και το οποίο θα πάρει η Google ώστε να υπολογίσει την επιτυχία της διαφημιστικής καμπάνιας και να ενεργοποιήσει τη διαφήμισή σου.

Το κοινό που έχεις ορίσει θα δει τη διαφήμισή σου στην πρώτη σελίδα της αναζήτησης και όσο περισσότεροι χρήστες κάνουν κλικ πάνω της, τόσο πιο κοντά στο στόχο που έχεις θέσει θα είναι η επιχείρησή σου με το συγκεκριμένο προϋπολογισμό.

 

Υπάρχουν πέντε τύποι Google Ads που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.

1. Διαφήμιση μέσω αναζήτησης με λέξεις-κλειδιά (Search network campaign)

2. Διαφήμιση μέσω οπτικού υλικού σε πλατφόρμες όπως το Gmail και το YouTube (Display network campaign)

3. Διαφήμιση μέσω βίντεο τα οποία προωθούνται στο YouTube (Video campaign)

4. Διαφήμιση μέσω των προϊόντων ή των υπηρεσιών που παρέχει μια επιχείρηση αντί για λέξεις-κλειδιά (Shopping campaign)

5. Διαφήμιση μέσω εφαρμογών (App campaign) στην αναζήτηση της Google, στο YouTube, στο Google Play, στο AdMob κλπ.

 

Εμείς στη webman είμαστε δίπλα σου για ότι και αν χρειαστείς, ώστε η καμπάνια σου να έχει επιτυχία.

Μη χάσεις την ευκαιρία να είσαι παρών κάθε φορά που κάποιος χρήστης ψάχνει να σε βρει…

ΠΙΣΩ
W