WEBMAN
Scroll Down

Τρόποι αύξησης πωλήσεων στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα

Μάθε τι μπορείς να κάνεις για να ξεχωρίσει η επιχείρησή σου

  • 07 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022
  • -

Είναι γεγονός πως μετά την περίοδο του κορονοϊού παρατηρείται μια μαζική στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων των ηλεκτρονικών καταστημάτων, αλλά και τη μεγαλύτερη ευκολία αγορών, καθώς οι καταναλωτές κερδίζουν χρόνο και προμηθεύονται ό,τι έχουν ανάγκη όποτε το επιθυμούν.

Βέβαια, η αύξηση των καταναλωτών ως προς τις ηλεκτρονικές αγορές έχει επιφέρει και αύξηση του ανταγωνισμού, καθώς όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα εμφανίζονται, παρέχοντας παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες σε παρόμοιες τιμές. Ωστόσο, η τελική τιμή των προϊόντων διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην επιλογή των καταναλωτών. Μάλιστα 1 στους 3 θεωρεί ότι η τιμή είναι ο σημαντικότερος παράγοντας προκειμένου να προχωρήσει σε αγορά. Επίσης, ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών τοποθετεί μέσα στα πρώτα πέντε σημαντικότερα κριτήρια επιλογής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, τα δωρεάν μεταφορικά και την άμεση διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Εάν, λοιπόν, είσαι και εσύ ένας/μια από τους επιχειρηματίες που έχουν ηλεκτρονικό κατάστημα ή σκοπεύεις να δημιουργήσεις ένα, τότε θα πρέπει να σκεφτείς ότι για να ξεχωρίσεις από όλους τους άλλους θα πρέπει να έχεις κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και φυσικά να παρέχεις κάτι διαφορετικό σε καλή τιμή ώστε να εντυπωσιάζει τους χρήστες και να επιλέξουν το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα για τις αγορές τους.

  • Ας δούμε πιο συγκεκριμένα κάποιες συμβουλές που σίγουρα θα σου φανούν πολύ χρήσιμες.

1. Να έχεις σωστό περιεχόμενο στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα

Είναι υψίστης σημασίας να υπάρχουν όλα σου τα προϊόντα με αναλυτική περιγραφή, να αναγράφονται η τιμή, ο τρόπος αγοράς, πληροφορίες σχετικά με την κατασκευή, οδηγίες χρήσης ή μεγεθολόγιο αν πρόκειται για ενδύματα ή υποδήματα, σχόλια και αξιολογήσεις άλλων πελατών, οδηγίες επιστροφής σε περίπτωση κάποιου λάθους ή σε περίπτωση που ο πελάτης δεν είναι ευχαριστημένος και ο χρόνος παράδοσης. Επίσης, βασικό είναι να έχεις προσθέσει όμορφες φωτογραφίες των προϊόντων σου, βίντεο όπου μπορείς να παρουσιάζεις τα προϊόντα αλλά και άρθρα - οδηγούς που να βοηθούν στην κατανόηση της χρησιμότητάς τους. Όλα αυτά αποτελούν το πλεονέκτημά σου έναντι του ανταγωνισμού ώστε να ξεχωρίσεις και μπορούν να οδηγήσουν σε αγορά.

2. Να υπάρχει η δυνατότητα εύκολης αγοράς

Το να μπορεί ένας χρήστης να αγοράσει εύκολα ένα προϊόν αποτελεί επίσης ένα πλεονέκτημα για σένα και το ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Όταν οι χρήστες καλούνται να συμπληρώσουν φόρμες ή να περάσουν από διάφορα στάδια προκειμένου να προβούν σε μια αγορά, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε εγκατάλειψη και μάλιστα στο στάδιο του check out της παραγγελίας. Ιδανικό σε αυτή την περίπτωση είναι να υπάρχει ένα κουμπί για αγορά με 1 κλικ ώστε οι χρήστες να οδηγούνται άμεσα στο τελευταίο στάδιο αγοράς και στην πληρωμή. Αυτό θα μειώσει την εγκατάλειψη και σίγουρα θα αυξήσει τις πωλήσεις σου.

3. Να βελτιστοποιήσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα (SEO)

Η βελτιστοποίηση έχει σαν αποτέλεσμα ένα πιο φιλικό περιβάλλον για τους χρήστες αλλά και μεγάλη διαφορά ως προς τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης καθώς το ηλεκτρονικό σου κατάστημα θα εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις κατάταξης. Εάν θέλεις να μάθεις περισσότερα σχετικά με το SEO μπορείς να επισκεφθείς το https://www.webman.gr/gr/theleis-na-petyxeis-sto-seo

4. Να δημιουργήσεις ένα blog εντός του ηλεκτρονικού σου καταστήματος

Το blog είναι άλλος ένας τρόπος βελτίωσης της κατάταξης της σελίδας σου στις μηχανές αναζήτησης μέσω λέξεων - κλειδιών προκειμένου να αυξήσεις την επισκεψιμότητά σου και επομένως τις πωλήσεις σου, αλλά ταυτόχρονα συγκεντρώνει και ενδιαφέροντα άρθρα, τα οποία ελκύουν τους χρήστες να διαβάσουν και να μείνουν παραπάνω στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Φυσικά αυτό μπορεί να γίνει εφόσον το blog σου έχει μια ροή και ανεβάζεις συχνά νέα άρθρα.

5. Να αξιοποιήσεις τα Google ads και τα Social media ads

Μπορείς να επενδύσεις ένα μικρό χρηματικό ποσό στις χορηγούμενες διαφημίσεις της Google και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ώστε να αυξήσεις την επισκεψιμότητά σου και τις πωλήσεις σου. Αυτό φυσικά μπορεί να γίνει με την προϋπόθεση να έχεις τη σωστή στρατηγική προώθησης, αλλά και το κατάλληλο κοινό στο οποίο θα απευθυνθείς. Εάν θέλεις να μάθεις περισσότερα σχετικά με τις χορηγούμενες διαφημίσεις στη Goolge μπορείς να επισκεφθείς το https://www.webman.gr/gr/google-ads-pws-na-diafimiseis-tin-epixeirish-soy-sti-google ενώ για τα social media μπορείς να επισκεφθείς το https://www.webman.gr/gr/social-media-marketing

Εμείς στην εταιρία webman είμαστε εδώ για κάθε σου ανάγκη. Για οτιδήποτε χρειάζεσαι σε σχέση με το ηλεκτρονικό σου κατάστημα μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@webman.gr ή να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας στο https://www.webman.gr/gr/epikoinwnia.

ΠΙΣΩ
W