WEBMAN
Scroll Down

Google my Business

Τι προσφέρει στην επιχείρησή σου και πώς μπορείς να το βελτιώσεις;

  • 14 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022
  • -

Το Google my Business είναι ένα εργαλείο της Google το οποίο παρέχεται δωρεάν σε επιχειρήσεις, ώστε να μπορούν οι επιχειρηματίες να διαχειρίζονται άμεσα την παρουσία της επιχείρησής τους στην αναζήτηση της Google αλλά και στους χάρτες. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνουν την καλύτερη ορατότητα σε τοπικό επίπεδο, καθώς οι επιχειρήσεις που βρίσκονται ανά περιοχές εμφανίζονται σε λίστες μετά από αναζήτηση των χρηστών.

Κάθε χρήστης μπορεί να αντλήσει πληροφορίες από αυτά τα αποτελέσματα σχετικά με οποιαδήποτε επιχείρηση, όπως παραδείγματος χάρη: την ακριβή διεύθυνση της επιχείρησης που τον ενδιαφέρει και το ωράριο λειτουργίας. Επίσης, μπορεί να επισκεφθεί τον ιστότοπο της επιχείρησης εφόσον υπάρχει, να δει βίντεο και φωτογραφίες, αλλά και κριτικές πελατών.

Το Google my Business αποτελεί σίγουρα μεγάλο πλεονέκτημα για τους επιχειρηματίες!

Όταν παρέχονται άρτιες και αναλυτικές πληροφορίες για μια επιχείρηση, είναι πολύ πιο πιθανό να την επιλέξει κάποιος σε σχέση με τον ανταγωνισμό, καθώς εμπνέει επαγγελματισμό και αξιοπιστία. Αποτέλεσμα αυτών φυσικά είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο της επιχείρησης, νέοι πελάτες και βέβαια η αύξηση των πωλήσεων.

 

- Ας δούμε πώς μπορείς να βελτιώσεις το Google my Business σου, ώστε να επωφεληθείς στο έπακρο από το συγκεκριμένο εργαλείο.

  • Πρώτα από όλα, θα πρέπει να συμπληρώσεις όλα τα απαιτούμενα στοιχεία λεπτομερώς στα διάφορα πεδία κατά την καταχώρηση της επιχείρησής σου στο Google my Business.

Θα σου πάρει λίγο χρόνο, αλλά στο τέλος θα δεις πως θα βγεις κερδισμένος, καθώς η αναζήτηση σε τοπικό επίπεδο ευνοεί τα πιο σχετικά αποτελέσματα. Οι ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σου διευκολύνουν τη Google ώστε να την εμφανίζει ψηλά στην κατάταξη αναζήτησης. Οι χρήστες, οι οποίοι αποτελούν και υποψήφιους πελάτες σου, δεν θα πρέπει να κάνουν υποθέσεις σχετικά με τη δραστηριότητά σου. Είναι πολύ σημαντικό στο Google my Business σου να είναι απόλυτα σαφές το αντικείμενο της επιχείρησής σου και οι τρόποι που οι χρήστες μπορούν να προβούν σε κάποια αγορά των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου. Κάποιες επιπρόσθετες πληροφορίες βέβαια, όπως η ενημέρωση για ύπαρξη Wi-Fi δικτύου ή η προσβασιμότητα από άτομα με ειδικές ανάγκες, μπορούν να σε ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.

  • Θα πρέπει να προσθέσεις ένα επαρκή αριθμό φωτογραφιών καλής ποιότητας από την επιχείρησή σου, αλλά και από τα προϊόντα ή τη δουλειά σου εφόσον αυτό είναι εφικτό.

Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των φωτογραφιών τόσο το καλύτερο, καθώς βοηθούν πολύ τις καταχωρήσεις της επιχείρησης ώστε να είναι πιο αποτελεσματικές. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Google, οι επιχειρήσεις που έχουν προσθέσει φωτογραφίες στο Google my Business τους λαμβάνουν περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με την τοποθεσία τους στο χάρτη σε ποσοστό 42% και 35% περισσότερα κλικ στην αρχική τους σελίδα σε σχέση με όσες δεν έχουν καθόλου φωτογραφίες.

Ωστόσο, για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι οι φωτογραφίες που ανεβάζεις ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές της Google. Πιο συγκεκριμένα, ο τύπος αρχείου που θα χρησιμοποιήσεις πρέπει να είναι JPG ή PNG, η ανάλυση 720 px X 720 px και το μέγεθος μεταξύ 10KB και 5MB. Επιπλέον, οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι σταθερές και καλά φωτισμένες, με καλή εστίαση και να μην είναι παραμορφωμένες από τη χρήση φίλτρων. Ιδανικές φωτογραφίες είναι αυτές οι οποίες ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Τέλος, πολύ σημαντικό ρόλο διαδραματίζει η φωτογραφία εξωφύλλου, η οποία θα πρέπει να είναι όσο το δυνατό πιο ελκυστική.

  • Θα πρέπει να προσθέσεις περιγραφές που να ανταποκρίνονται στα εξής: α) στην καλύτερη κατανόηση του αντικειμένου ενασχόλησης της επιχείρησής σου από τη Google και β) στο να πείσεις τους υποψήφιους πελάτες να σε επιλέξουν σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις παρόμοιες με τη δική σου.

Όσον αφορά την κατανόηση του αντικειμένου σου από τη Google θα πρέπει στην περιγραφή να χρησιμοποιείς κατάλληλες λέξεις-κλειδιά που να χαρακτηρίζουν την επιχείρησή σου. Έτσι, η Google θα σε κατατάσσει πιο ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης. Για να γίνει πιο κατανοητό αυτό μπορείς να δεις το παρακάτω παράδειγμα.

Εάν διαθέτεις ενοικιαζόμενα δωμάτια ή κάποιο ξενοδοχείο ή βίλες και τα νοικιάζεις με βραχυχρόνια μίσθωση στην Κρήτη αρκεί να αναφέρεις στην περιγραφή μια φορά τη φράση ενοικιαζόμενα δωμάτια στην Κρήτη ή ξενοδοχείο στην Κρήτη ή βίλες στην Κρήτη.

Όσον αφορά το να πείσεις τους υποψήφιους πελάτες να σε προτιμήσουν αρκεί μια ακριβής περιγραφή της επιχείρησής σου και φυσικά ένας καλός λόγος για να πάρουν την απόφαση να επιλέξουν εσένα.

  • Θα πρέπει να κοινοποιείς αναρτήσεις για τοπικές επιχειρήσεις.

Με αυτό τον τρόπο, σου δίνεται η δυνατότητα να συνδεθείς με υπάρχοντες αλλά και δυνητικούς πελάτες μέσω του Google my Business σου, διατηρώντας ενεργή την παρουσία σου στη Google. Επίσης, έχεις την ευκαιρία να βελτιώσεις την εμπειρία των πελατών σου, να προωθήσεις προσφορές των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου, εκδηλώσεις της επιχείρησής σου, εκπτώσεις, αλλά και να ενημερώσεις για τα νέα σου. Οι αναρτήσεις μπορούν να περιέχουν κείμενο, φωτογραφία και βίντεο. Ωστόσο, παρότι το κείμενο μπορεί να περιέχει ως 1500 χαρακτήρες, θα πρέπει να περάσεις το μήνυμά σου στην αρχή του καθώς μόνο οι 7-8 πρώτες λέξεις είναι ορατές στους χρήστες. Για να διαβάσουν ολόκληρο το κείμενο θα πρέπει να κάνουν κλικ πάνω του.

Όσον αφορά τις εικόνες θα πρέπει να είναι καλής ποιότητας (min 400 px X 300 px και 10 ΚΒ ως max 10.000 px X 10.000 px και 25 ΜΒ) και τα βίντεο να έχουν τύπο AVI, MOV, MP4 κλπ. και μέγιστο μέγεθος τα 100 ΜΒ.

Επιπλέον, υπάρχουν διάφορα κουμπιά ενεργειών που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για διευκόλυνση των χρηστών και προς όφελός σου φυσικά. Παραδείγματος χάρη: Μάθετε περισσότερα, παραγγελία τώρα, αγοράστε εδώ κλπ. Οι υπερσύνδεσμοι των κουμπιών θα πρέπει να οδηγούν τους χρήστες σε μια προσεγμένη και σχετική σελίδα ώστε να βρουν εύκολα αυτό που αναζητούν και να προβούν σε αγορά.

  • Θα πρέπει να ζητάς από τους πελάτες σου αξιολογήσεις και να τις διαχειρίζεσαι με σωστό τρόπο.

Οι αξιολογήσεις υπαρχόντων πελατών είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει τους δυνητικούς πελάτες σου ώστε να αγοράσουν κάποιο προϊόν σου ή κάποια υπηρεσία που προσφέρεις. Επομένως, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ζητάς από τους πελάτες σου να γράψουν μια κριτική για εσένα και την επιχείρησή σου. Βέβαια, πέραν του να λαμβάνεις κριτικές, θα πρέπει να κάνεις και σωστή διαχείρισή τους. Δηλαδή, θα πρέπει να απαντάς στις κριτικές, καθώς έτσι συνδέεσαι με τους πελάτες σου και τους δείχνεις ότι ενδιαφέρεσαι για αυτούς. Οι θετικές κριτικές έχουν θετικό αντίκτυπο για την επιχείρησή σου. Οι αρνητικές κριτικές μπορούν επίσης να έχουν θετικό αντίκτυπο εάν απαντάς με τον κατάλληλο τρόπο. Γενικά να θυμάσαι ότι οι κριτικές βελτιώνουν πολύ την εμφάνιση της επιχείρησής σου στα αποτελέσματα των αναζητήσεων της Google.

Εμείς στην εταιρία webman είμαστε εδώ για κάθε σου ανάγκη. Για οτιδήποτε χρειάζεσαι μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο info@webman.gr ή να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας στο https://www.webman.gr/gr/epikoinwnia.

ΠΙΣΩ
W