WEBMAN
Scroll Down

Είναι αναγκαία η κατασκευή ιστοσελίδας;

Μην επαναπαύεσαι έχοντας μόνο Facebook ή Instagram

  • 06 ΜΑΪΟΥ 2022
  • -

Μήπως είσαι από αυτούς που “φτιάχνουν” Facebook page ή Instagram page για την επιχείρησή τους και έχουν μείνει ΜΟΝΟ εκεί;

Δες παρακάτω 8 λόγους για τους οποίους δεν πρέπει να επαναπαυθείς!

1) Όταν κάποιος ενδιαφέρεται για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ψάχνει πρώτα στις μηχανές αναζήτησης για επιχειρήσεις με ιστοσελίδες και όχι στα social media.

2) Δε διαθέτουν όλοι Facebook ή Instagram.

3) Η ύπαρξη ιστοσελίδας δείχνει επαγγελματισμό.

Για να πείσεις ότι είσαι επαγγελματίας δεν επαρκεί μόνο μια σελίδα στο Facebook και στα υπόλοιπα social media. Θα πρέπει να διαθέτεις και τα ανάλογα επαγγελματικά εργαλεία, κάτι το οποίο παρέχει μόνο μια ιστοσελίδα.

4) Ότι περιεχόμενο υπάρχει στις σελίδες των social media ανήκει σε αυτά. Επομένως, μπορεί το περιεχόμενο να διαγραφεί ή να “κατέβει”, χωρίς προειδοποίηση. Αυτό δεν συμβαίνει στις ιστοσελίδες με συγκεκριμένο domain name.

Ο βασικός λόγος που επιτρέπει το Facebook ή το Ιnstagram να κάνεις δωρεάν μια σελίδα είναι για να μπείς στο πρόγραμμα διαφημίσεων. Όλα τα έσοδα των social media προέρχονται από τις διαφημίσεις.

Οπότε θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος/η για πάν ενδεχόμενο όπως το να σου «κατεβάσει» την σελίδα το Facebook ή το Instagram για οποιαδήποτε λόγο. Σε αυτό δεν μπορείς να κάνεις τίποτα απολύτως, είναι μια διαδικασία που γίνεται αυτόματα γιατί χρησιμοποιούνται ρομπότ για να κρίνουν αν η σελίδα σου είναι ύποπτη ή αν παραβιάζει τους κανόνες και τις πολιτικές από τα ίδια τα social media.

Καθημερινά και στο Facebook και στο Instagram τα αυτόματα bot ρίχνουν εκατομμύρια σελίδες και προφίλ ανά τον κόσμο για να καταπολεμήσουν το spam και τα ψεύτικα προφίλ. Αύριο μπορεί να είναι το δικό σoυ!

5) Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στα δεξιά των Facebook pages δεν μπορούν να αποκλειστούν. Επομένως, υπάρχει ρίσκο να διαφημίζεται και κάποιος ανταγωνιστής.

6) Τα social media είναι αβέβαιο αν θα υπάρχουν τα επόμενα χρόνια στη μορφή που είναι αυτή τη στιγμή.

7) Η υπηρεσία e-commerce εξυπηρετεί μόνο σε περίπτωση που κάποιος έχει ιστοσελίδα.

Eίναι γεγονός ότι υπάρχουν πολλές λύσεις στο Facebook για ηλεκτρονικό κατάστημα, τα λεγόμενα Facebook Stores όπως υπάρχουν επίσης, πολλές λύσεις για Facebook Commerce όπου μπορείς να φτιάξεις το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα στο Facebook.

Όμως, ότι και να κάνεις πάλι το Facebook Store δεν θα είναι στην ιδιοκτησία σου και επίσης δεν θα έχεις τα ίδια αποτελέσματα αν κατασκευάσεις το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα όπου ρυθμίζεις ο ίδιος με ποια τράπεζα θα συνεργαστείς και τι συμφωνία θα υπογράψεις. Το ιδανικό είναι το Facebook Store να είναι συμπληρωματικό του πραγματικού σου e-shop.

8) Το Facebook και το Instagram περιορίζουν τη χρήση διαθέσιμων εργαλείων όπως το google analytics, τα οποία δίνουν πληροφορίες για τους εν δυνάμει πελάτες.

Τα στατιστικά αυτά σε βοηθούν ώστε να γνωρίζεις από πού προέρχονται οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου, για ποια σελίδα ενδιαφέρονται, πόσο μένουν, αλλά και γιατί απομακρύνονται. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις τις καμπάνιες που φέρνουν περισσότερη κίνηση και επομένως περισσότερα κέρδη στη διαδικτυακή σου επιχείρηση.

ΠΙΣΩ
W