WEBMAN
Scroll Down

Διαφήμιση μέσω email (Email marketing)

Τι είναι και πώς βοηθάει μια επιχείρηση;

  • 04 ΙΟΥΛΙΟΥ 2022
  • -

Το Email marketing αποτελεί έναν οικονομικό τρόπο διαφήμισης μιας επιχείρησης με τη χρήση των emails ως μέσω επικοινωνίας μεταξύ πελατών ή εν δυνάμει πελατών και της επιχείρησης που διαφημίζεται.

 

Ο συγκεκριμένος τρόπος διαφήμισης εξυπηρετεί σε περίπτωση που θέλετε:

• να ενημερώσετε για εποχιακές προσφορές της επιχείρησής σας (direct emails)

• να αναθερμάνετε τη σχέση σας με τους πελάτες σας

• να προσεγγίσετε νέους πελάτες

• να κάνετε είσοδο σε μια νέα αγορά

• να δραστηριοποιηθείτε και σε κάποιον άλλο τομέα εκτός από αυτόν που ήδη δραστηριοποιείστε

• να ενημερώνετε για τα νέα της επιχείρησής σας κάθε μήνα και να ανακατευθύνετε τους παραλήπτες των emails στην ιστοσελίδα σας ή στο eshop σας (newsletters)

 

Το Email marketing είναι η νούμερο ένα στρατηγική διαφήμισης για κάθε επιχείρηση (παρότι τα e-mails αποτελούν παλαιότερο μέσο διαφήμισης σε σχέση με άλλες σύγχρονες μεθόδους οι οποίες αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια και αξιοποιήθηκαν μέσω των κοινωνικών δικτύων).

Κι αυτό γιατί:

• Έχει πολύ χαμηλό κόστος.

• Παρέχει στατιστικά στοιχεία σχετικά με την καμπάνια σας τα οποία μπορείτε να αντλήσετε χρησιμοποιώντας ένα email marketing tool (π.χ. πόσοι άνοιξαν το e-mail (Click-through-rate), πόσοι το μετέφεραν στην κατηγορία spam, πόσοι πάτησαν υπερσυνδέσμους, ποιους και πολλά ακόμα).

• Αποτελεί μία διαπροσωπική μορφή επικοινωνίας με τους παραλήπτες γιατί η αποστολή των emails γίνεται άμεσα και δεν έχει τη μορφή κάποιας διαφημιστικής καμπάνιας.

• Τα emails μπορούν να είναι προσωποποιημένα ξεκινώντας με το όνομα του κάθε παραλήπτη, κάτι το οποίο αυξάνει την εμπιστοσύνη τους ώστε να ανοίξουν το email και να ενημερωθούν.

• Υπάρχει η δυνατότητα αυτοματοποίησης των emails ώστε να προγραμματίζεται πότε θα σταλούν και αναλόγως την αντίδραση των παραληπτών σε προηγούμενο email να αλλάζουν τα μηνύματα που αποστέλλονται (email funnel) και

• Οι διευθύνσεις email διατηρούνται αυτούσιες για μεγάλα χρονικά διαστήματα και για αυτό το λόγο υπάρχει μικρό ποσοστό εγκατάλειψης.

 

Γιατί είναι σημαντικό σαν προωθητική ενέργεια;

Αυτό που θα πρέπει να έχετε κατά νου είναι ότι στέλνοντας ενημερώσεις για την επιχείρησή σας αποκτάτε μια σχέση με τους πελάτες σας η οποία εδραιώνεται με τον καιρό και δείχνετε το ενδιαφέρον σας.

Ο σχεδιασμός του e-mail είναι καθοριστικής σημασίας όπως επίσης και η εμφάνισή του.

1) Θα πρέπει να έχετε προνοήσει να είναι συμβατό με κινητά και tablets και να μην έχει πολλές πληροφορίες.

2) Επίσης, θα πρέπει να σιγουρευτείτε ότι δεν πηγαίνει στα spam και ότι μπορεί να διαβαστεί σωστά σε όλα τα προγράμματα ανάγνωσης email (Υahoo, Gmail, Οutlook, Hotmail κ.λπ).

3) Το τελευταίο που πρέπει να προσέξετε είναι το σύστημα το οποίο θα χρησιμοποιήσετε για το Email marketing.

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Για να έχετε επιτυχία σε μια καμπάνια μέσω emails θα πρέπει πρώτα από όλα να έχετε πάρει την άδεια των παραληπτών.

Υπάρχουν 2 λόγοι για αυτό:

# Πρώτον, έτσι ορίζει η νομοθεσία. Θα πρέπει σε κάθε διαφημιστική καμπάνια μέσω email να δίνεται η δυνατότητα διαγραφής από τις λίστες ενημερώσεων και ακόμα καλύτερα να γίνεται αποστολή μηνυμάτων μόνο σε αυτούς που ζητούν επικοινωνία μέσω email.

# Δεύτερον, από την άδεια του παραλήπτη εξαρτάται το αποτέλεσμα προσπάθειάς σας. Οι παραλήπτες γίνονται στην πορεία πελάτες, ΜΟΝΟ αν σας εμπιστευτούν.

Εμείς στην εταιρεία webman είμαστε δίπλα σας οποτεδήποτε αποφασίσετε να κάνετε μια διαφημιστική καμπάνια μέσω email και όχι μόνο.

Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικώς στο +30 28920 22210, είτε μεσω της φόρμας επικοινωνίας στο https://www.webman.gr/gr/epikoinwnia

ΠΙΣΩ
W