5 Μύθοι που αφορούν την κατασκευή μιας ιστοσελίδας

1ος Μύθος: Η ιστοσελίδα δεν χρειάζεται αλλαγές.

 

Είναι σαν να λέμε ότι η βιτρίνα ενός καταστήματός θα πρέπει να παραμένει συνεχώς η ίδια. Λάθος!

Με το λανσάρισμα μιας ιστοσελίδας οφείλεις να παρακολουθείς τι δουλεύει και τι όχι για το κοινό στο οποίο στοχεύεις και να το ανανεώνεις βάσει τις τελευταίες τάσεις της μόδας.Μόνον έτσι θα μπορεί να μετατραπεί μια ιστοσελίδα στο πιο ισχυρό εργαλείο πωλήσεων.

Τip: Είναι δύσκολο να παρακολουθεί κανείς τις τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων.Όμως μια καλή πρακτική είναι να γίνεται ένας επανασχεδιασμός στην ιστοσελίδα κάθε δύο με τρία χρόνια, ώστε να λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

 

 

2ος Μύθος: To website σου θα πρέπει πρώτα να αρέσει σε εσένα.

Η ερώτηση: «Πώς μου φαίνεται εμένα το site μου;» είναι απαγορευμένη! Καθώς μια ιστοσελίδα θα πρέπει να βασίζεται στις προτιμήσεις τόσο των ενεργών χρηστών, όσο και των νέων που θα προσελκύσει.

Χρειάζεται να απαντηθούν τα παρακάτω ερωτήματα:

    - Τι πληροφορίες ψάχνουν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας;

    - Τι πρέπει να ειπωθεί για να μετατραπούν σε πελάτες;

    - Ποια χρώματα και γραμματοσειρές τους αρέσουν;

    - Τους αρέσουν οι εικόνες;

    - Τους αρέσουν τα μικρά ή τα μεγάλα κείμενα;

 

Tip: Ελάτε σε επαφή με τους ενεργούς και παλαιότερους χρήστες και ζήτησέ τους να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο με αυτόν τον τρόπο θα δείτε τι πραγματικά ισχύει.

3ος Μύθος: Πρέπει να δημιουργήσεις μια ιστοσελίδα σπουδή στο σχεδιασμό.

Ένα website πρέπει πρώτα από όλα να είναι καλαίσθητο και να ξεχωρίζει από τα άλλα για να τραβήξει την προσοχή. Όμως, προσοχή! H εμπειρία του χρήστη είναι πάνω από όλα.

 

H κατασκευή της ιστοσελίδας θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε να καθοδηγεί τον επισκέπτη εύκολα και γρήγορα.Σε ένα e-shop, για παράδειγμα, ο χρήστης θα πρέπει να μπορεί να πηγαίνει εύκολα από το ένα προϊόν στο επόμενο,να αλλάζει κατηγορία προϊόντος, να φιλτράρει την αναζήτησή του κλπ.

Tip: Εκτός από το όμορφο και λειτουργικό σχεδιασμό πρέπει να προστεθούν εμφανή ενέργειες που θα προτρέπουντον επισκέπτη να κάνει το επόμενο βήμα!

 

 

4ος Μύθος: Η κατασκευή ιστοσελίδων δεν χρειάζεται πολλά χρήματα.

 

Εδώ ισχύει το γνωστό: «ό,τι πληρώσεις, παίρνεις». Διαθέτοντας ένα πολύ μικρό προϋπολογισμό για μια ιστοσελίδα,ξέρεις από την αρχή ότι δεν μπαίνεις δυναμικά στο παιχνίδι, οπότε μην περιμένεις και πολλά σε σχέση με την απόδοση της επένδυσης σου.

Tip: Η δημιουργία ενός site με μεγαλύτερο προϋπολογισμό δίνει τη σιγουριά ότι προσφέρει τη καλύτερη δυνατή εμπειρία στο χρήστη,είναι SEO optimized και έχει ως στόχο την μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες.

 

 

5ος Μύθος: Μετά το λανσάρισμα του website σου είσαι ελεύθερος!

Ένα ακόμα συχνό λάθος που κάνουν πολλοί, είναι ότι πιστεύουν πως η κατασκευή ιστοσελίδων είναι ένα project με αρχή, μέση και τέλος. Αυτό δεν ισχύει, γιατί ενώ οι παλιοί πελάτες σου ξέρουν πού να σε βρουν, πρέπει να κάνεις ενέργειες για να προσελκύσεις τους νέους.

Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης αποτελεί από μόνη της μια τέχνη, αλλά και ένα σημαντικό εργαλείο για τις ιστοσελίδες. Καθώς χωρίς το SEO θα είναι πολύ δύσκολο να αυξηθεί η επισκεψιμότητα αλλά και οι πωλήσεις.

Tip: Για να μην πελαγώσεις, μπορείς κάθε μήνα να συντάσσεις μια SEO στρατηγική με μακροπρόθεσμους στόχους.Έτσι, θα φροντίζεις ώστε το site σου να εμφανίζετε στις αναζητήσεις με τα keywords στα οποία στοχεύεις και πολύ σύντομα θα δεις την πολυπόθητη αύξηση της απόδοση της επένδυσης σου.